fbpx

„Dlaczego tamten gość tak dobrze sprzedaje, a ja nie ? ” odc. 1

 – Klient jest póki co na nie

– Klient mówi, że nie ma pieniędzy – > to po co się ze mną w ogóle spotykał?

– Klient nie jest zainteresowany na ten moment

Te i inne hasła podają handlowcy, którzy ostatnio zaliczają kryzys w sprzedaży. Gdy pytam co czują, jak im się pracuje, to mówią, że są zmęczeni, bo klienci są na NIE i świat ostatnio jest na NIE

Ja to rozumiem, nikt z nas nie lubi jak się nam odmawia.

Jednak ja poszłabym dalej, czy aby na pewno cały świat jest na NIE?

Może warto przeanalizować odpowiedź klienta, może warto przeanalizować cały proces od początku do końca i zastanowić się co sprawiło, że klient ostatecznie nie kupił.

Handlowcy mówią że nie lubią ostatnio swojej roboty, a może nie lubią bo nie rozumieją…

Nie znam osoby, która lubi matematykę, ale jej nie rozumie, przeważnie nie lubimy matematyki bo jej nie rozumiemy.

I tutaj uważam, że nie jest problem w tym, że klient mówi NIE, ALE W TYM, ŻE MY NIE ROZUMIEMY DLACZEGO KLIENT POWIEDZIAŁ NIE, a jak czegoś nie rozumiemy to automatycznie przestajemy lubić to robić.

Świat się zmienia, świat się zmienia już od dawna, przyzwyczajenia klientów się zmieniają, wybory klientów się zmieniają, świadomość klientów jest coraz większa.

I kiedy Ty Drogi Handlowcu nie zmienisz systemu sprzedaży, nie nauczysz się na nowo postrzegać swojego produktu, nie będziesz uważny na to co klient mówi to będziesz tkwić w przekonaniu, że to klienci są na NIE, że świat jest na nie !

Te argumenty, które podawałeś klientom jeszcze rok temu, może już straciły na wartości, może czas zmienić sposoby zamykania transakcji !

Czas się obudzić i wyjść z pandemicznego letargu i zmienić sposób działania !

Co sprawia Ci największą trudność w procesie sprzedaży ? Jaki element !

Napisz to pomogę znaleźć Ci rozwiązanie !

Kibicuję

Klaudia

#loveyoursales

Zostaw komentarz:

Klaudia Krabes-Czarnacka

Sprzedaję od 20 lat, przeszłam przez wszystkie etapy rozwoju; od konsultanta sprzedaży bezpośredniej, dyrektora sieci w sprzedaży bezpośredniej, przedstawiciela handlowego, doradcę klienta ds. leasingu, koordynatora rynku medycznego, aż po eksperta ds. leasingu zawierającego kontrakty na 40mln rocznie.

Moją misją jest LOVE YOUR SALE!  Moją misją, celem, jest zarażenie sprzedawców miłością do sprzedaży.

Ostatnie posty: