Klienci na skutek globalnej zmiany, ostatnich wydarzeń, których nikt się nie spodziewał stracili to co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa.
Dlatego kupujemy tam gdzie :
– mamy zbudowaną relacje
– mamy zaufanie do marki, handlowca, usługodawcy
– mamy poczucie, że jesteśmy w najlepszych rękach
– czujemy, że ktoś jest nami prawdziwie zainteresowany
Ile czasu poświęcasz na dbanie o relacje z klientem ?
Dzwonisz do klienta po sprzedaży aby zapytać czy wszystko Ok ?
Często słyszę, że handlowcy są zainteresowani klientami tylko wtedy kiedy chcą im coś sprzedać…
Jeśli budujesz portfel klientów i zależy Ci na budowaniu długoletniej relacji, chcesz aby klienci Cię polecali, wracali.
Pamiętaj o obsłudze posprzedażowej !
Zainteresuj się, co u klienta słychać, zapytaj czy wszystko działa, pamiętaj o urodzinach 🥳
Nie muszę Cię przekonywać, że pozyskanie nowego klienta wymaga dużo większych nakładów finansowych niż dbanie o stałych klientów !
Kibicuję
Klaudia
#sprzedaż #loveyoursales #zaufanie #budowanierelacji