Oczywiście ważna jest uważność.
Oczywiście ważne jest badanie potrzeb klienta.
Oczywiście ważne jest budowanie relacji z klientem.
Oczywiście ważne jest aby ciągle się doskonalić, budować swoją markę osobistą.
I można jeszcze długo wymieniać !
Jednak prawdopodobnie najlepiej będzie sprzedawał ten, największy progres zrobi ten, kto ma silne DLACZEGO!
Anthony Robbins powiedział
„Ten, kto ma silne DLACZEGO, zniesie każde JAK”
Zatem przy poniedziałku warto się zatrzymać na chwilę i się zastanowić czy przypadkiem Twoje ”dlaczego ” się nie przeterminowało?
Być moze coś co Cię napędzało jeszcze kwartał temu, w tej chwili nie robi na Tobie żadnego wrażenia…,
a w efekcie coraz częściej zaczynasz marudzić, zaczynać widzieć same zagrożenia i ciemne strony, a klienci stali się jacyś „specyficzni”, a na dodatek cena paliwa okrutnie wzrosła !
Wiem, pomyślisz, łatwo się pisze:
zobacz szanse, możliwości w danej sytuacji, znajdź swoje dlaczego, które Cię będzie napędzało !
Ktoś inny powie : w sytuacji kiedy wiatr ciągle w oczy ciężko o tym w ogóle myśleć !
Jednak namawiam, żeby się zatrzymać i znaleźć takie „po co”, że cena paliwa Cię nie zatrzyma !
I jeszcze raz zacytuje : „Ten, kto ma silne DLACZEGO, zniesie każde JAK”
I to samo się tyczy naszych klientów, ten kto ma silne dlaczego, zniesie każde JAK (np. Każdą cenę )
Czy Twoi klienci mają mocne, silne „dlaczego” kupując Twój produkt ??
Kupując produkt właśnie od Ciebie?
Kibicuję
Klaudia
#loveyoursales #znajdzswojedlaczego
#silnepoco #sprzedaż #doitnow